Zašto se od njih traži otvaranje zastora na prozorima tijekom polijetanja i slijetanja?

Faze polijetanja i slijetanja u zračnom prometu predstavljaju najveći broj hitnih slučajeva. Za vrijeme slijetanja ili polijetanja stjuardese moraju biti posebno oprezne da promatraju što se događa s broda kako bi pilote odmah obavijestile o mogućoj hitnoj situaciji. Sigurnosti se u ovim trenucima uvijek pridaje velika pažnja. Dakle, prozorske nijanse se otvaraju jer:

  • ... Oči suvozača moraju se naviknuti na prirodno svjetlo - tada će bolje vidjeti u slučaju nužde. Iz istog razloga, tijekom polijetanja ili slijetanja, isključuje se i glavno osvjetljenje u kabini.
  • ... stjuardese ili čak putnici mogu vidjeti što se događa s broda. To će vam omogućiti da odmah obavijestite posadu o nastanku izvanredne situacije ili procijenite položaj na brodu tijekom evakuacije. Na primjer, da vidite ima li požara ili ne. Osim toga, u slučaju hitnog slijetanja, spasitelji će kroz prozore moći vidjeti što se događa u kabini.
  • ... Putnici se lakše ne ozlijede. Doista, s vrlo teškim slijetanjem, plastična se zavjesa može rascijepiti i fragmentima oštetiti vaše lice.
  • ... pomaže se orijentirati u prostoru. Kad je prozor otvoren, osoba vidi kako avion slijeće i u kojem je položaju u odnosu na površinu zemlje. Kad bi prozor bio zatvoren, putnik bi lako mogao zamisliti da zrakoplov stvara petlju u zraku ili jednostavno pada.

Mogu li se sami prozori srušiti tijekom teškog slijetanja?

Otvor je u pravilu dvoslojna staklena jedinica. U ovom slučaju, dvije čaše istodobno su naočale za napajanje, odnosno sposobne podnijeti padove tlaka. Prozori su dizajnirani na takav način da mogu izdržati pritisak između putničkog prostora i vanjske atmosfere, usporedivo s teretom do 4 tone. Unutarnje staklo prozora, koje je vidljivo putnicima u kabini, ukrasno je. Njegovo oštećenje neće utjecati na sigurnost vašeg boravka u avionu.

Zašto su rupe pojednostavljene?

Ovo nije dizajnerska ideja, već sigurnosna mjera. Zaobljeni prozori, kako je pokazala povijest zrakoplovstva, bolje drže i raspodjeljuju pritisak po cijeloj konstrukciji. Povijest mlaznih zrakoplova posebno je upečatljiv dokaz tome. Na mlaznim zrakoplovima povećani su zahtjevi prema otvorima zbog brzine: ima mnogo malih prozora, a manje velikih, pa dizajn postaje pouzdaniji.

Pedesetih godina prošlog stoljeća tek je započela izgradnja putničkih mlaznih zrakoplova. Comet britanskog proizvođača zrakoplova De Havilland bio je prvi zrakoplov koji je obavljao prijevoz putnika, a bio je i najsuvremeniji putnički zrakoplov koji je imao kabinu pod pritiskom. Međutim, prva dva "Kometa" doživjela je tužnu sudbinu - 1954. srušili su se upravo tijekom leta. Umrlo je 56 ljudi. Četvrtasti prozori kasnije su imenovani krivima!

Zanimljivo je, međutim, da je slavni sovjetski nadzvučni putnički zrakoplov TU-144, koji je 1960-ih razvio Konstrukcijski biro Tupolev, imao malene četverokutne prozore. Dizajn značajke prozora A. Tupolev je ovako objasnio: "Dimenzije i oblik prozora način su za smanjenje vanjskog pritiska u nadzvučnom režimu."

Što je prozor aviona

zašto se od njih traži otvaranje zastora na prozorima tijekom polijetanja i slijetanjaOtvor za avion je staklena jedinica od 2 / x-3 / x sloja.Istodobno su obje čaše snažne, odnosno sposobne podnijeti padove tlaka. Prozori su dizajnirani na takav način da mogu izdržati pritisak između putničkog prostora i vanjske atmosfere, usporedivo s teretom do 4 tone. Unutarnje staklo prozora, koje je vidljivo putnicima u kabini, ukrasno je. Njegovo oštećenje neće utjecati na sigurnost boravka u avionu. A sjenilo na prozorima je krhka stvar. Može se razbiti na male, oštre čestice i ozlijediti vas.

Prema pravilima sigurnosti leta, tijekom taksiranja, polijetanja i slijetanja zrakoplova zavjese na prozorima moraju biti otvorene. Činjenica je da se upravo u tim fazama zračnog prijevoza događa najveći broj hitnih slučajeva. Stoga se najveća pozornost posvećuje sigurnosti.

Zašto je potrebno otvarati prozore prilikom polijetanja / slijetanja zrakoplova

Prvo, vaše se oči moraju naviknuti na prirodno svjetlo kako biste mogli bolje vidjeti u hitnom slučaju. Vjerojatno ste primijetili da se glavno osvjetljenje u kabini također isključuje tijekom polijetanja / slijetanja.

Drugo, stjuardese ili čak putnici mogu vidjeti što se događa s broda. To će omogućiti brzo obavještavanje posade o nastanku izvanredne situacije ili procjenu položaja na brodu tijekom evakuacije. Na primjer, da vidite ima li požara ili ne. Osim toga, u slučaju hitnog slijetanja, spasitelji će kroz prozore moći vidjeti što se događa u kabini.

Treće, kao što je ranije spomenuto, u slučaju nužde, zavjesa na prozoru može se slomiti i nanijeti tjelesne ozljede.

zašto se od njih traži otvaranje zastora na prozorima tijekom polijetanja i slijetanja

Tako smo ti i ja shvatili da prozorske zavjese tijekom polijetanja i slijetanja zrakoplova moraju biti otvorene kako bi putnicima u zraku pružile veću sigurnost. Pa, možete uživati ​​i u prekrasnim pogledima pri slijetanju ili uzlijetanju aviona.

A za desert danas vam mali božićni show s Air Baltic -a :).

zašto se od njih traži otvaranje zastora na prozorima tijekom polijetanja i slijetanja

Na početku i na kraju leta slijedimo upute stjuardesa, od kojih je jedna podići zavjesu na prozorima. Mnogi ljudi postavljaju pitanje: zašto ne možete ostaviti otvor zatvoren?

saznao razlog zašto se ovo pravilo ne smije zanemariti.

zašto se od njih traži otvaranje zastora na prozorima tijekom polijetanja i slijetanja

Polijetanje i slijetanje smatraju se najopasnijim fazama, kada sve mora biti pod potpunom kontrolom posade. Kroz prozor možete vidjeti što se događa s broda pa putnik ili stjuardesa mogu primijetiti da se nešto dogodilo i prijaviti hitan slučaj.

zašto se od njih traži otvaranje zastora na prozorima tijekom polijetanja i slijetanja

Tijekom dnevnih letova tijekom polijetanja i slijetanja, glavna rasvjeta zrakoplova je isključena, pa će u slučaju nesreće prozori biti jedini izvor svjetlosti. Osim toga, kad se zavjese podignu, oči se osobe naviknu na dnevno svjetlo, a u hitnim slučajevima bit će lakše snalaziti se.

zašto se od njih traži otvaranje zastora na prozorima tijekom polijetanja i slijetanja

Kroz otvoreni otvor, spasitelji će, ako je potrebno, moći vidjeti stanje u zrakoplovu i donijeti pravu odluku kako bi pomogli u evakuaciji.

zašto se od njih traži otvaranje zastora na prozorima tijekom polijetanja i slijetanja

Plastična zavjesa za prozore može uzrokovati ozljede. Kada čvrsto sjednu, plastični dijelovi i ostaci mogu ozlijediti lice ili dijelove tijela.

Prema uputama, posada ima samo 90 sekundi za evakuaciju putnika iz zrakoplova, stoga nemojte zanemariti sigurnosna pravila tijekom leta: nije nimalo teško otvoriti zavjesu.

Pregled fotografija kreditnih depozita

ljubazni57
Status: Van mreže

Yarila

Registracija: 09.04.14
Poruke: 4126

Zrakoplovi su drugačiji svijet. Stjuardese govore klingonski, uokolo postoje nerazumljiva pravila, a pod nogama - 10 tisuća metara slobodnog leta. Nekako neugodno, općenito. Ali sada će rastjerati tajanstveni oreol oko putovanja zrakoplovom i reći će vam kako sve tamo funkcionira.

Zašto se od njih traži da isključe telefone na brodu? Pomislili biste da bi moja SMS poruka odbacila Boeing.Ispuštanje neće pasti, već smetnje od poziva ili poruke (sjetite se karakteristične buke u radiju sekundu prije dolaznog poziva?) Mogu ugušiti neke vrlo, vrlo važne informacije koje ujak sa zemlje govori ujaku pilotu. Na primjer, da je još nemoguće poletjeti, jer na kurs slijeće drugi avion - 400 tona metala pri brzini od 250 km na sat.

A ako se oba pilota onesvijeste, hoće li autopilot sletjeti u avion?Ne. Da su autopiloti toliko pametni, već bi se udružili i stupili u štrajkove, a horde nezaposlenih pilota rasule bi se po svijetu. Autopilot ne radi ništa sam, bez ljudske kontrole - to je samo sustav koji olakšava let. Riječ je također pametna, ali još uvijek ne može napisati članak za Pics.

Zašto se u toaletima aviona nalaze pepeljare, ako tamo ionako ne možete pušiti?Ne možete, ali oni puše. Stoga zračni prijevoznici tom pitanju pristupaju s udjelom zdravog fatalizma - ako griješite, onda barem nemojte druge navoditi na grijeh i opuškice gasite u pepeljari, a ne u urni punoj papira.

Čak ni muha neće biti puna ručka u avionu. Mogu li dobiti neke dodatke prehrani?Možeš, zašto ne. Obično se za proždrljivce poput vas (ili u slučaju da netko lupi kutijom hrane o pod) ukrca 8-15 rezervnih obroka. Inače, kutija od folije u koju se pakuje vruće naziva se "kaseta". S ovim znanjem možete zasjati.

A što piloti jedu?U mnogim zračnim prijevoznicima svaki pilot dobiva svoju posebnu kutiju za hranu koja se razlikuje od hrane ostalih članova posade. To je učinjeno iz sigurnosnih razloga - ako se riba odjednom pokaže ustajalom (malo vjerojatno, ali ipak) samo će jedan pilot zakazati, a onaj koji je pojeo piletinu dovest će avion na aerodrom veselo. No ovo je vjerojatnije uvjerenje. Rok trajanja zrakoplovne hrane je nekoliko sati. Stoga se, kad avion kasni, unaprijed pripremljena hrana za putnike i posadu istovara i zamjenjuje svježom hranom.

Zašto podizati sjenila i naslone sjedala tijekom polijetanja i spuštanja?Naslon je podignut kako bi olakšao ljudima koji sjede odmah iza vas da uđu u prolaz i evakuiraju se u slučaju Achtunga. Stol je fiksiran jer vam se u slučaju oštrog kočenja može zabiti u rebra, a zavjese se otvaraju tako da se (opet, ako se nešto dogodi) stjuardese mogu orijentirati u kabini ispunjenoj dimom i odvesti putnike vani.

Krila se njišu! Sad će oni otpasti i svi ćemo umrijeti!Krilo zrakoplova doživljava takva opterećenja, u usporedbi s kojima je vaša radna žurba pješčanik i tratinčice. Krila su fleksibilna i po želji se mogu saviti pod kutom od gotovo 45 stupnjeva. Smiri se već, dovrši ručak.

Što ako neki orah otvori vrata na visini?Pa neka pokuša. Na nadmorskoj visini od 10 km, vrata za izlaz u nuždi imaju tlak od 7-10 tona - 5 tona po četvornom metru. Odnosno, psihopata mora biti i snažan čovjek, naoružan dizalicom. No ni to mu neće pomoći - vrata su obješena elektroničkim i mehaničkim bravama.

Kamo odlazi sadržaj WC -a?Ne, ne preko broda. Inače bi cijela Europa već odavno bila sjebana - toliko aviona nadlijeće je da zaslijepi u očima. Orkanski vjetar u WC -u pri pritisku gumba za ispiranje nije smanjenje tlaka, već posebno ispiranje zraka. Sva dobrota pada u poseban spremnik, koji se zatim čisti na tlu.

Koliko su duboki zračni džepovi?Srce leti do grla, a kava - do stropa, a avion pada, pada ... Da, nigdje ne pada. Dok se opraštate od života, sjetite se svoje mame, tate i svoje prve ljubavi, avion se u svemiru pomiče za par desetaka centimetara. Osjećaj pada je neadekvatna reakcija vestibularnog aparata, koja općenito nije namijenjena letovima. U trenucima najmonstruoznijih turbulencija, koje pretvaraju kabinu u tresilicu i tjeraju kolica s hranom da galopiraju niz prolaze, zrakoplov "pada" za 5-7 metara. Najvjerojatnije nikada nećete naići na takve, čak i ako svakodnevno letite. Life hack: osjećate manje turbulencije u blizini krila.

Kako je moj Bobik bez mene, u prtljažniku?Bobik je tamo jako tužan, mračan i zastrašujući, ali Bobikov život nije u opasnosti - mačke, psi i hrčci ne lete s prtljagom. Imaju poseban odjeljak koji se ventilira i grije. Na nadmorskoj visini temperatura doseže -60C, a kisika u atmosferi gotovo da i nema, pa da nije postojao poseban kutak za životinje nitko ne bi stigao na odredište. No, ipak ne postoji “Hilton”, priznajmo. Vaša mikroskopska stolica u spremačici sa susjedom koja vrišti mnogo je udobnija.

Što ako me uhvate kako imam seks u WC -u?Najvjerojatnije se ništa neće dogoditi. Jedna nespretnost. Ako ste se tiho povukli u kabini i bez frapiranja unijeli svoja imena na popis članova Mile High Club -a, vjerojatno nećete biti novčano ili na drugi način kažnjeni. Usput, u WC školjci uvijek postoje dvije maske s kisikom. Nesreća? Ne mislimo tako. Najbolje vrijeme za ljubavne užitke je ručak, kada su stjuardese zauzete raspodjelom obroka, a putnici to čekaju. Ali imajte na umu - ako je zahod zauzet dulje od 15 minuta, osoblje se može uznemiriti i otvoriti kabinu vani. Da, moguće je. Ali ne preporučujemo seks u kabini - neugodnosti, policija, sud, novčana kazna i počasno mjesto na crnoj listi zračnog prijevoznika zajamčeni su ...

internetu.

zašto se od njih traži otvaranje zastora na prozorima tijekom polijetanja i slijetanja

 
Uprava

Prodajem slona

Prijave: 10.12.04
Postova: 1488

Pretplatite se na YAP Telegram kanal prije nego što ga blokirate:
 
vist74
Status: Van mreže

zašto se od njih traži otvaranje zastora na prozorima tijekom polijetanja i slijetanja

Joker

Registracija: 9.05.12
Postova: 61

1. o telefonu .. smeće. potpuna. frekvencije su toliko različite da nema smetnji na radiju. (900 i 1800 i koliko kontrolora zračnog prometa ima tamo? 2-13, 27, 36, 121-129.

2. "Zašto se u toaletima aviona nalaze pepeljare, ako tamo ionako ne možete pušiti?" Jebati! Jer PRIJE je to bilo moguće !!!!!!!!!!!!! Koliko godina ima mnogo aviona?

3. “Kamo odlazi sadržaj WC -a? Ne, ne preko broda. Inače bi cijela Europa već odavno bila sjebana - toliko aviona leti iznad nje da zasljepljuje u očima. " Sranje. A onda vyser.

a) Nifig ne bi bio sjeban, pa, vrlo malo, u usporedbi s krupnom stokom, pa čak ni s ljudima koji seru u Europi pod grmljem. I niti jedan kakao neće odlepršati na tlo netaknut. Samo prašina. Ali virusi i slično, koji mogu ugroziti cijele zemlje ... Ovo je više argument.

Ali isto tako sranje i pri servisiranju nije problem ukloniti.

b) Ali govorim o činjenici da to nije posljedica činjenice da će im kakao pasti na glavu, postoji mnogo razloga, a prvi je vjerojatno da je suhi ormar puno jeftiniji od onog što se ugrađuje u podmornice (velika razlika u pritisku i sranju, ali u podmornici je glupo nositi sranja 3 mjeseca, a za avion je 1-12 sati normalno) ..

4. “Krilo zrakoplova doživljava takva opterećenja, u usporedbi s kojima je vaša radna žurba pješčanik i tratinčice. Krila su fleksibilna i po želji se mogu saviti pod kutom od gotovo 45 stupnjeva. " Ahahhh? Civili? Gdje su kutovi nagiba itd. Vrlo ograničeni? 45 stupnjeva ??????

5. Iz donjih komentara…. “Bobble je izašao s vratima. Na primjer, 747 je imao nekoliko nesreća zbog promjena u dizajnu vrata. istina je, vrata prtljažnika su izletjela vani zbog pada tlaka i dovratnika, u tim vrlo elektromagnetskim bravama. Štoviše, neki Boeing, uklj. i 747. vrata se više nisu izrađivala prema principu ventila. Ranije ih je držao samo pritisak u avionu, ali sada samo em. Brave. "

Ovaj je post uređen vist74 — 11.09.2015 — 21:35

 
skyfil
Status: Van mreže

Šaljivdžija

Registracija: 08.09.15
Postova: 220

Citat
i pod nogama - 10 tisuća metara slobodnog leta.
 
sanek76
Status: Van mreže

Joker

Registracija: 26.04.15
Postova: 35

Bubble je izašao s vratima. Na primjer, 747 je imao nekoliko nesreća zbog promjena u dizajnu vrata. istina je, vrata prtljažnika su izletjela vani zbog pada tlaka i dovratnika, u tim vrlo elektromagnetskim bravama.

Štoviše, neki Boeing, uklj. a 747. vrata se više nisu izrađivala prema principu ventila. Ranije ih je držao samo pritisak u avionu, a sada ih zaključava samo em

Ovaj je post uređen sanek76 — 11.09.2015 — 21:14

 
oktmeg1977
Status: Van mreže

Smiriti

Registracija: 7.6.15
Postova: 662

Hvala TS.

I još se sjećam vremena kad sam pušio u kabini, iako na međunarodnom letu.

 
Mekaniak
Status: Van mreže

zašto se od njih traži otvaranje zastora na prozorima tijekom polijetanja i slijetanja

Šaljivdžija

Prijave: 5.08.15
Postova: 352

Citat
ne leti, nego pada!)))

eh .. nema romantizma u tebi, solidna praktičnost !!)))

Ovaj je post uređen Mekaniak — 11.09.2015 — 21:15

 
ljubazni57
Status: Van mreže

Yarila

Registracija: 09.04.14
Poruke: 4126

Citat (miswaco @ 09/11/2015 - 21:13)
Hvala TS.
I još se sjećam vremena kad sam pušio u kabini, iako na međunarodnom letu.

I ja sam iznutra ...

 
2aibolita
Status: Online

zašto se od njih traži otvaranje zastora na prozorima tijekom polijetanja i slijetanja

Humorist

Prijave: 11.11.07
Postova: 507

Šteta što svoju suprugu nećete odvući u avion zbog straha od visine, inače bismo je zapalili!

Ovaj je post uređen 2aibolita — 11.09.2015 — 21:15

 
telefon
Status: Van mreže

Yarila

Registracija: 27.10.14
Poruke: 5029

Citat (Tufed @ 09/11/2015 - 21:09)
TS otvorio si mi oči na mnoge trenutke, hvala!

I to sam čitao sa zanimanjem.

Hvala TS.

Pa ipak, čini mi se da je u "zračnim rupama" visinska razlika manje -više naznačena ...

Oprosti, naravno, nisam poseban ...

 
Wik
Status: Van mreže

zašto se od njih traži otvaranje zastora na prozorima tijekom polijetanja i slijetanja

Yarila

Prijave: 7.09.07
Postova: 1089

“Što ako neki orah otvori vrata na visini?

Pa neka pokuša. Na nadmorskoj visini od 10 km, vrata za izlaz u nuždi imaju tlak od 7-10 tona - 5 tona po četvornom metru. Odnosno, psihopata mora biti i snažan čovjek, naoružan dizalicom. "

Na velikoj nadmorskoj visini atmosfera je rijetka. Tako se "5 tona po četvornom metru" istiskuje IZ AVIONA.

 
ljubazni57
Status: Van mreže

Yarila

Registracija: 09.04.14
Poruke: 4126

Citat (2aibolita @ 09.11.2015. - 21:15)
Šteta što svoju suprugu nećete odvući u avion zbog straha od visine, inače bismo je zapalili!

Kažeš svoju ženu ..

zašto se od njih traži otvaranje zastora na prozorima tijekom polijetanja i slijetanja

 
Oyushminald
Status: Van mreže

zašto se od njih traži otvaranje zastora na prozorima tijekom polijetanja i slijetanja

Joker

Registracija: 20.02.13
Postova: 918

Prebrojite, sada autopilot praktički sam postavlja avion na moderne. Tamo nema čak ni upravljača.

Ovaj je post uređen Oyushminald — 11.09.2015 — 21:18

 
telefon
Status: Van mreže

Yarila

Registracija: 27.10.14
Poruke: 5029

Citat (kind57 @ 11.09.2015 - 21:14)
Citat (miswaco @ 09.11.2015. - 21:13)
Hvala TS.
I još se sjećam vremena kad sam pušio u kabini, iako na međunarodnom letu.

I ja sam iznutra ...

A ja sam samo pušio iznutra u kabini.

Nakon uspona, objavljeno je da je moguće otkopčati sigurnosne pojaseve i pušiti.

I nije bilo duhanskog smrada - ventilacija je radila savršeno.

 
ljubazni57
Status: Van mreže

Yarila

Registracija: 09.04.14
Poruke: 4126

Citat (Wik @ 09/11/2015 - 21:16)
“Što ako neki orah otvori vrata na visini?

Pa neka pokuša. Na nadmorskoj visini od 10 km, vrata za izlaz u nuždi imaju tlak od 7-10 tona - 5 tona po četvornom metru. Odnosno, psihopata mora biti i snažan čovjek, naoružan dizalicom. "

Na velikoj nadmorskoj visini atmosfera je rijetka. Dakle, "5 tona po četvornom metru" se istiskuje IZVAN ZRAKLODA IZVAN.

Nitko se ne svađa. Sva se vrata u avionima otvaraju prema unutra.

 
Bio009
Status: Van mreže

Veselchak

Registracija: 26.08.15
Postova: 196

Imali ste seks u WC -u, udahnuli kisik, pušili, što vam još treba?

 
oligofren
Status: Van mreže
Šaljivdžija

Registracija: 03.07.11
Postova: 212

Citat (vist74 @ 09/11/2015 - 21:08)
1. o telefonu .. smeće. potpuna. frekvencije su toliko različite da nema smetnji na radiju.
2. "Zašto se u toaletima aviona nalaze pepeljare, ako tamo ionako ne možete pušiti?" Jebati! Jer PRIJE je to bilo moguće !!!!!!!!!!!!! Koliko godina ima mnogo aviona?
3. “Kamo odlazi sadržaj WC -a? Ne, ne preko broda. Inače bi cijela Europa već odavno bila sjebana - toliko aviona leti iznad nje da zasljepljuje u očima. " Sranje. A onda vyser.
a) Nifig ne bi bio sjeban, pa, vrlo malo, u usporedbi s krupnom stokom, pa čak ni s ljudima koji seru u Europi pod grmljem. I niti jedan kakao neće odlepršati na tlo netaknut. Samo prašina. Ali virusi i slično, koji mogu ugroziti cijele zemlje ... Ovo je više argument.

1. Reosiguranje. Ali sada otkazuju. ALI postoji još jedan problem koji je hitno usporio avion tijekom polijetanja. Sve u vašim rukama letjet će naprijed kroz kabinu i može uzrokovati ozljede.

3. Stvarno će usrati. vidjeti intenzitet prometa po Europi i glavnim čvorištima diljem svijeta. Osim toga, hrpa govana s visine od 11 km pretvara se u pristojan komad leda koji lako može probiti lubanju.

 
loš momak
Status: Van mreže

Yarila

Registracija: 05.10.13
Postova: 1599

Prije 15 godina letio sam zrakoplovom Buryat na TU -154 - bilo je mjesta za pušače u posljednjih 7 redova

Štoviše, ventilacija je radila savršeno - u kabini nije bilo "čak ni sjekire objesiti"

 
telefon
Status: Van mreže

Yarila

Registracija: 27.10.14
Poruke: 5029

Citat (Oyushminald @ 09/11/2015 - 21:17)
Prebrojite, sada autopilot praktički sam postavlja avion na moderne. Tamo nema čak ni upravljača.

Aha! na krstarećim raketama!

Općenito, postoji automatski sustav slijetanja.

Ali, ako sam dobro shvatio, luka na zemlji mora imati i odgovarajuće pogone!

 
fin4
Status: Van mreže

zašto se od njih traži otvaranje zastora na prozorima tijekom polijetanja i slijetanja

bojni brod Neva

Registracija: 01.11.13
Poruke: 8790

Citat (2aibolita @ 09.11.2015. - 21:15)
Šteta što svoju suprugu nećete odvući u avion zbog straha od visine, inače bismo je zapalili!

povucite ga i stavite na neprozirni pod, u čemu je problem?

o temi su sve činjenice jednostavne, a objašnjenja jednostavna poput grablji.

intriga se nije dogodila.

 
Kisskissmay
Status: Van mreže

zašto se od njih traži otvaranje zastora na prozorima tijekom polijetanja i slijetanja

ljubazan

Registracija: 10.09.12
Postova: 819

Upravo sam pročitao ove gluposti)

Već sam puno slikao, samo želim dodati o telefonima i spravicama, od njih se traži da se isključe iz jednog razloga, kako ne biste napustili situaciju i bili spremni za hitnu situaciju ...

 
vist74
Status: Van mreže

zašto se od njih traži otvaranje zastora na prozorima tijekom polijetanja i slijetanja

Joker

Registracija: 9.05.12
Postova: 61

Citat (oligofren @ 09/11/2015 - 21:20)
1. Reosiguranje. Ali sada otkazuju. ALI postoji još jedan problem koji je hitno usporio avion tijekom polijetanja. Sve u vašim rukama letjet će naprijed kroz kabinu i može uzrokovati ozljede.
3. Stvarno će usrati. vidjeti intenzitet prometa po Europi i glavnim čvorištima diljem svijeta. Osim toga, hrpa govana s visine od 11 km pretvara se u pristojan komad leda koji lako može probiti lubanju.

1. Slažem se.

3. Slažem se, ali s takvom razlikom u pritiscima ne može postojati niti jedan komad leda. Iza izbacivanja će iza trupa doći do eksplozije, ali postoji mogućnost. I stoga, ne. Lakše je bilo s kojim smo teretom skinuli, pa je bilo lakše sletjeti. (pa gorivo ..) .. Sranje, a pri servisiranju nije problem očistiti. Ali govorim o činjenici da to nije posljedica činjenice da će kakao pasti na glave, postoji mnogo razloga, a prvi je vjerojatno da je suhi ormar puno jeftiniji od onog u podmornicama.

 
kniazmiloslav
Status: Van mreže

Yarila

Registracija: 14.03.09
Postova: 2161

Citat (ljubazno57 @ 09/11/2015 - 21:01)
Zašto se od njih traži da isključe telefone na brodu?

Sve je vrlo jednostavno. Zamislite da imate padobran ispod svakog sjedala zajedno sa prslukom za spašavanje? Stjuardesa je rekla kako se njime koristi, a do kraja leta više od polovice putnika drhti od straha, zamišljajući kako će skočiti s padobranom. No, umjesto padobrana, rečeno im je da je potrebno UVIJEK isključiti telefon. Do kraja leta, više od polovice putnika, umjesto da drhte od straha, pokušavaju shvatiti o čemu je telefon ?!

 
Prufed
Status: Van mreže

Šaljivdžija

Prijave: 24.05.11
Postova: 325

Citat (Oyushminald @ 09/12/2015 - 00:17)
Prebrojite, sada autopilot praktički sam postavlja avion na moderne. Tamo nema čak ni upravljača.

Evo daz min, nema upravljača? Tamo gdje nema upravljača, postoji bočna traka (na primjer Airbus)

Autopilot nije univerzalni uređaj; radi drugačije za različite načine leta (ili čak za različite autopilote općenito).

A za autoland nema dovoljno zrakoplovne opreme, potrebno je da oprema aerodroma odgovara.

Dakle, još ne možemo bez ljudi.

Pojedinosti je vrlo lako proguglati ...

Ovaj je post uređen Prufed — 11.09.2015 — 21:31

 
Sergio76
Status: Van mreže

Predsjednik Vijeća odreda

Registracija: 11.04.14
Postova: 187

U komediji o krijumčarima "Valcer zlatnih teladi" sa Žarkovom i Yarmolnikom potpuno je otkrivena tema sadržaja WC -a u avionima.

Ovaj je post uređen Sergio76 — 11.09.2015 — 21:36

 
Samo registrirani i ovlašteni korisnici mogu ostavljati komentare. Prijavite se ili se registrirajte ako niste registrirani.
1 korisnici čitaju ovu temu (1 gost i 0 anonimnih korisnika) Prikazi niti: 49197
0 članova:

Dodaj komentar

Vaša e -pošta neće biti objavljena. obavezna polja su označena *